Странице

петак, октобар 14

COREL DRAW


Corel Draw je  je program za uređivanje vektorske grafike. Moram da kazem - Njegovo Velicanstvo jer za mene, cuda pravi i prisutan je neprestano u mom zivotu, pa, prilican broj godina. 


Slatka slicica, ali nije samo to...



Posle toga ide proba..Vizulelni prikaz u Corel Draw onoga sto treba odraditi u stvarnosti tj. odstampati na majicu. Evo kako izgleda graficki prikaz

A finalni proizvod je...




  • Htela sam toliko toga da kazem o ovom programu, o njegovim mogucnostima..ali, verovatno bi tutorijali i casovi govorili mnogo vise. Ja samo mogu da kazem u koju svrhu ga ja koristim.
  • Da, on je fenomenalan graficki program, u njemu mozete proizvesti logo san snova, vizit karte, pozivnice, pa cak i racune, NCR blokove, karte za pozorista, utakmice...dizajn za stampu upaljaca, olovaka, rokovnika..mozete detetu napraviti raspored casova, nalepnice za cd/e tj. dvd/e, upozorenja komsijama na A4 papiru gde slova mozete fino razvuci da budu sto krupnija, i za to sluzi ovaj program.
  • Mozete napraviti komsinici nalepnice za tegle nove zimnice. Mozete deci odstampati i iseci razne leptirove, zmajeve, zvezdice, vile i sl...Mozete napraviti odlicne pozivnice za decije rodjendane, cestitke, kalendare i sl..
Jedna od, meni bitnih stvari u Corel Draw, je svakako to sto kad jednom "obradite" neki crtez tj. neki oblik, vas je za sva vremena i u koju god svrhu zelite. Da prevedem: "obrada" slike ili skena (skenirane slike) radi se rucno tako ste se oko tog oblika, u ovom slucaju, ove mace, napravi neprekidna linija fine obrade (vektori) bez ostrih coskova (posebno tamo gde ne treba), linije moraju biti spojene, kao i delovi koji imaju beline, oni se "Combine" iskombinuju sa ostatkom obradjene slike. Kada od toga dobijete kompaktnu celinu, zadovoljavajucih linija, od tada pa na dalje, ako je po protokolu obradjena slika, s njom mozete raditi sta hocete i koliko hocete-znaci menjati boje, velicinu, dodavati delove, produzavati delovi ili brisati (na pr. slika sa devojkom koju cu ubaciti na nekim slikama moze imati dugu, na nekim kratku kosu, moze imati torbu ili biti bez nje, a sve je i dalje istog kvaliteta i mogucnosti iskoriscavanja). Naravno, postoji tu i opcija "trace image", ali moram vam reci, jeste brza, ali bolja svakako nije. Ona ce odmah vasu sliku pretvoriti u krive tj. linije ali daleko od toga da ce biti tacna. Vasa slika izgledace pomalo smesno, tj. malo vise smesno, bar meni, sem ako bas to niste hteli..za neku drugu svrhu.

Drugim recima, srpski receno, ako sliku ne obradite ne mozete je koristiti na razne nacine gore navedene. Samo cete videti mnostvo sitnih kockica (pixela) koji ce se povecanjem slike razliti po papiru ili ekranu. Naravno, to posebno vazi za slicice sa interneta jer su one  pripremljene manje rezolucije radi brzeg otvaranja slike na sajtovima. 
Nadam se da sam bar nekome bila jasna posto se meni mnogo toga podrazumeva, a sto se tice tutorijala, mogu vrlo rado da postavljam linkove tutorijala koga to bude zanimalo....



I posto mi se mnogo dopada slika, i uradila sam domaci u Corel Draw onda sam mogla da uradim i ono sto sam zamislila, a to je stampanje ove bluzice









nastavak sledi ...




Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments