Странице

среда, октобар 26

FASHION ILLUSTRATION

Znaci, obozavam ove crteze, skice, slike..sve zajedno. Mozda zato sto moje ruke to nikako ne znaju. Da vam na kompjuteru nacrtam, ok, super, sta hocete ali rukom...dve leve, kao dve leve ruke. Nema sanse. Kad bi znala da crtam sigurno bih ovako crtala, i ne samo to, tako bi se i oblacila. A ove su tako sik ... Moja omiljena BELLA PILAR
Eh, da, to u stvari NISU moje torbe. Jesam ih ja dizajnirala, ali NISU moje! Vecno cu zaliti sto sam ih prodala. Cak sam i nitne busila sama za rucke! Obe torbe su od istog materijala, obostranog, tako da je kod jedne krzno unutra, a kod druge spolja. Ilustracije BELLE PILAR su koriscene i prenesene na materijal pomocu transfer papira (T-shirt transfer paper). Naravno, i u buduce ce biti koriscene Belline ilustracije, bez problema. Kao sto se vidi i iz sledeceg ...

Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments