Странице

петак, децембар 9

KONSTRUKCIJA KRAGNE


Mozda su ove slike iz neke stare knjige, pa jos i kineske, 
ali-veoma korisne!
Sada se nose ovi modeli. Kada sam shvatila da mi je sivenje strast i
da kada sam nasla puno ovakvih instrukcija iz knjiga o sivenju i
konstrukciji sve me je vise zanimalo kako nastaju te stvari.
Zapravo, crtez konstrukcije, ako nista drugo, pomaze da vidimo
koliko nam treba materijala i kako da ga postavimo.
A tek kada sam sama sasila haljinu bez snita, tj. sa snitom ali
koji sam sama konstruisala pomocu svojih mera, pih, pomislila
sam-pa gde ce mi biti kraj! I tako sam pocela da skupljam ove knjige... N.







Ne znam...veoma se dvoumim ako smem da izgovorim to pitanje-
koliko je snit uopste potreban
(bice na ovo raznih reakcija, zar ne?)?!
Zar ga ne mozemo napraviti sami? Zar ne mozemo postaviti stari
snit na novi papir i samo izmeniti neke delove pa dobiti sasvim
novi model? Zar nema modela koji se kroje iz dva
poteza i to jos po nasoj meri i uz
nekoliko proba, ispravki i naravno fircanja?
Da li to mozemo sami? To je pravo pitanje...a ja mislim,
ja sam posvetila ovaj blog onima koji u to veruju! N.


Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments