Странице

субота, април 13

DIY MARAME-SCARFS@STUFF





..........................................................SVI
smo toliko pricali o tom prolecu i EVO GA!

Osecam snagu, polet, radost, divno mi je sto osecam te prolecne mirise
i cvkut pticica. To uvek prija. Kao da sam se probudila. Zbogom tj. dovidjena
jakne, dzemperi, cizme, rukavice... Dobro dosle PAPUCE, SANDALE,
HALJINE, MAJICE..Cvece u kosi-pravo ili pravljeno od materijala,
snale ili trake za kosu...Sarene ogrlice i tasne u svim bojama...Dobrodosle!
Divni, slatki materijali! Veliko cvece, malo cvece, pruge, geometrijske sare,
astec sare-SVE VAS PUNO VOLIM JA!

Ne bih u ovaj blog stavljala prizemne stvari kojih smo se
svi nagledali i naslusali hteli ne hteli. Htela bi da to
virtuelno mesto ostane u okvirima lepih stvari, nadam
se i korisnih. Iako je to virtuelno mesto cesto vesnik
losih vesti, prizora, slika..ja se tome necu pridruziti.

Uzivajte u prolecu svim srcem!


Ah, ova mi je torba dusu izvadila jer pokusavam
da provalim kako je sivena tj secena i kao da sam
na pragu otkrica. Ceo dan mi je trebao da se priblizim
tom otkricu.


Prvo sam mislila da je seceno tako sto su delovi
postavljeni jedan naspram drugog i seceni iz jednog
dela sto je evidento, bar koliko se vidi.



Onda sam shvatila da je u stvari presavijena
koza gde su rucke i seceno duplo, tako da
rucke ostanu iz jednog dela. Mada jos nisam
sasvim sigurna..moram da probam.





......................................... MISLIM da je PRAVO VREME za ove predloge.







































 


E, pa, prijavila sam se za Beogradsku pijacu umetnosti
tj izlozbu i prodaju unikata koja ce se odrzati kod
Doma sindikata od 28 juna do 7 jula (informacije mozete
videti - o v d e). Za sada, koliko sam
videla, slike jos nisu postavljene sto me cudi ili
ja ne trazim na pravom mestu, ali bice glasanje
i ja cu vas obavestiti tako da ...

MISLILA SAM DA TO NIKADA NECU RECI ALI ...


Odabrala sam kao prezentaciju neke od mojih radova.
Mozda sam i preterala sto sam svasta razno poslala
ali sta mogu-to ja sve radim i volim.
Najveca ironija je sto sam, pametna ja, tek danas videla
da je u mailu trebalo naznaciti-“Učešće na Beogradskoj pijaci umetnosti”, a ja sam napisala-Za konkurs Beogradske pijace
umetnosti. Kad zurim, mozda me nece ni videti u mailovima.
No, to cemo svakako uskoro saznati.


















MOJ NAJDUZI POST...IKADA



5 коментара:

  1. koliko radova:)
    prvo da kažem da jako volim marame tako da su me ove ideje oduševile!
    tvoji radovi mi se jako sviđaju, voljela bi i ja jednom naučiti raditi sa kožom.
    sretno na konkursu:)

    ОдговориИзбриши
  2. E, mnogo mi se svidja ovo sa maramama! Sad cu da prosledim jednoj drugarici koja ih obozava! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nego šta nego da glasamo za tebe!!! Zaslužuješ ti to!

    Samo da znaš, na Sajmu su svi odlepili za roze kesicama koje si mi poslala, kao i za haljinicama.

    ОдговориИзбриши
  4. ovo m ije najbolji post do sada! nisam mogla ni pomisliti koliko toga se moze sa maramom :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Uvek su me fascinirale marame kao topvi.Ne znam da li si primetila da je moja haljina iz zadnjeg posta isto velika marama, koju su asimetricno spajali.Mislim da donji deo, jer gornji deo je skroz crni obican material.

    Torbica sa pocetka posta je odlicna isto!! :)

    Hvala na komentarima!!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments