Странице

петак, децембар 26

NOVA GODINA

Srecna NOVA GODINA DRAGE MOJE!
Ne bih da se zalim - imam divnu porodicu, posao, divan hobi-posao, u najboljim
sam godinama, kao i uvek, na sta bih se zalila?
I vama zelim sve najbolje u Novoj godini, da se i dalje druzimo, da vam se ispune
one najvece zelje (ali pazite sta zeliti JER moze se desiti da to i DOBIJETE)
Zapakujte slatko pokloncice
Utoplite se JER STIZE PRAVA ZIMA!
I jos malo slatkih stvarcica





PDF Snit ove simpaticne haljine mozete skinuti sa linka ispod slike



A ja se iskreno nadam da cu napraviti jos puno snitova u NOVOJ 2015 godini,
ukljucujuci i OVAJ!


I NEKOLIKO OUTBOX BESPLATNIH PDF SNITOVA
KOJE MOZETE ISKORISTITI I ZA
PRAVLJENJE NEKIH POKLONA






4 коментара:

  1. Zapakovala sam pažljivo sve ono što želim i sebi i drugima. Šnitove ću pogledati, jer sam se, konačno, bacila u akciju šivenja.

    Sve najbolje u Novoj godini i čestitke Maji, jastuk je predivan. Meni se baš dopada. Veseo je, šaren, neobičan.

    ОдговориИзбриши
  2. ajme, kod tebe ima svegaaaa! kako stižeš? nemoj mi reći, nabit ćeš mi komplekse :P
    puno te pozdravljam, sve najbolje svima! uživajte :))

    ОдговориИзбриши
  3. sretna nova godina i neka ti bude vesela i produktivna :)

    ОдговориИзбриши
  4. dala si mi ideju...mogla bi i ja ušiti jednu igračku...nešto lagano za početak, nisam to još nikad radila, a imam nećaka i nećakinju tako da imam kome:)
    ova kit je presladak! tvoji su postovi uvijek obilje kreativnosti!

    Ni ja se ne žalim, imam divnog muža, jednog dana nadam se i djecu, a ostalo sve će doći na mjesto:) Ljudima nekad uđe u naviku žaljenje i tako propuste dobre stvari u životu. Veliki pozdrav i sve najbolje u novoj godini!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Lovely comments