Странице

среда, фебруар 25

KRAJ, POCETAK I NASTAVAK



Hajjjj!
Stala sam ispred ekrana i gleeeedam. Kako da pocnem, sta da napisem? Pitam se.
Sta, kad nemam nista novo DIY, osim u elektronskom formatu. Toga imam koliko hocete.
Glavna mi je opsesija sada skupljanje PDF krojeva, kao i izrada istih. Sigurna sam da je
buducnost u tome, dokazano vec, samo ne kod nas. Bice valjda i kod nas. Imam fore bar
5-6-7-8-9-10 godina pre nego sto ljudi pocnu da kupuju PDF krojeve...ihiii, imacu gomilu
do tada. I dalje mi je ista deviza - da budem korisna. Ne mogu da podnesem povrsnost ni
u kom pogledu. Malo sam vise na mom novom Facebook profilu, tu cete me sigurno naci.


Na ovom profilu cete naci i besplatan snit topa sa sljokicama po nacrtu sa
navedenog bloga. Cak sta vise, poslala sam tri maila vlasnici tog bloga gde je
obavestavam i pitam da li bi joj smetalo da pravim PDF snitove po njenim
nacrtima, cinilo mi se fer da pitam. Odgovor nisam dobila ni do danas. Tako 
da sam uzela slobodu i pocela. Racunam, kad je vec na internetu, mogu se
posluziti. Kao i svi. Bar radim nesto korisno. Moja logika.


KROJEVI

Radicu, takodje i snitove ovih divnih torbi, kao i nekih drugih, po zelji.




i moj stari profil koji mi je zao, zao da zatvorim

Nadam se da ste svi dobro i da se bavite necim sto vas ispunjava.
Ne mora uvek da bude materijalne koristi od toga, nekad je dovoljan
I OSMEH!

P.S. Ova torba mi se jako dopala pa sam resila da napravim snit.






8 коментара:

  1. ma bitno je da radimo, da stvaramo i da se ne predajemo.
    ovo ja sebe hrabrim.
    bezveze mi je period pa moram.

    imam nekih šnitova koji bi ti mogli biti korisni, pa ako hoćeš javi mi se na mail :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ti draga sve ove god radim bez materijalne koriti, tako da uzivaj, ima vremena za nas! a po fejsu se srecemo ;)
    pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Zašto bi zatvarala profil? Nema potrebe,a novi je odličan,samomi je trebalo vremena da ukapiram da si to ti, pa sam ti tebe preporučila kao prijatelja.

    Korisnost? Naravno, važno je konstruktivno provesti vreme i ispuniti sebe, a to čovek može jedino kad radi ono što voli. Upsut, upoznajemo druge ljude, menjamo ideje i usavršavamo se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si. Optimista, to je super. Posle tvog komentara uvek mi bude bolje

      Избриши
  4. slažem se da je dobra ideja prikupljane shema za šivanje...zbog njih se burde i prodaju,a zašto ne bi nešto slično bilo i u električnom obliku...no ljudi malo slabo primaju nove ideje. Nekad me ljuti kad vidim da ljudi uvijek kupuju strano jer je to kao bolje, ali ne možeš neke stvare ljudima objasniti.

    Ja više manje sve radim bez materijalne koristi...ako ona dođe, dođe...a u meduvremenu se bolje osjećam kada sam korisna i nešto stalno radim...tako da samo naprijed.

    facebook nemam inače bi se javila.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments