Странице

петак, март 6

DIY - LIFE,LOVE,FOOD,SMILE




Zdravo drage moje. Uzivate u kisi, hladnoci, tmurnom vremenu? Ja da! Petak je! Hajde da zivimo!
Izadjimo malo iz svog kruga da osetimo zivot. Na bilo koji nacin. U bioskop, pozoriste, u setnju,
u prirodu, nazovimo nekoga koga planiramo da zovemo vec neko vreme,
pa nikako da to uradimo, oprostimo NESTO, kupimo neku novu boju
karmina.... Tako smo sludjeni, tako nam odvlace paznju glupostima....



Hvala bogu za mene vreme nije stalo, ipak...volim te 80-te. Na njih me je podsetila cerka. Radili su u
skoli neke imitacije TLZP (Tvoje lice zvuci poznato), i ona je izabrala da imitira
Boru Corbu (Riblja corba). Sve ostale devojcice bile su Sara Jovanovic, Rijana, Bjonse...i, moja Ivana
je pobedila. Za tu priliku napravismo majicu tj iskoristismo moju majicu da nalepimo logo Riblje corbe (Boro, ne ljuti se, ovo je u plemenite svrhe, dete zna pesme-posebno Pravila, pravila...).
Posebno mi je drago sto moja deca znaju pesme iz 80-tih i 90-tih.
Dakle, jedan mali DIY, morala sam i ja tu da se udenem i da se slikam u majici. I pitam se....gde li je moj metal kais sa nitnama koji sam dobila, bila sam srednja skola, za 8 mart od jednog decka koji je mnogo bio zaljubljen u mene. Secam se, sa unutrasnje strane je ispisao - Nemoj da ides mojom ulicom, Kad hodas, Lutka sa naslovne strane, Still loving you (Scorpions), Metallica, Iron Maiden..... Naci cu ga, slikacu....






Pogledati  o v d e  ovaj divan magazin o sivenju

Pre nekoliko dana dobila sam poziv od Anite Mei ekipe da gostujem u rubrici-
Gost Kreator i naravno prihvatila sam! Veceras izlazi novi broj! Ne znam koje
su slike odabrale, mozda je u tome i car. Vidimo se veceras!
I da ne zaboravim moje divne prijateljice koje su me preporucile Jelena Krpena lutkica (ovde)
i Ana Carpe Diem (ovde)


Ivana i ja sedimo na snitovima i listamo Burde, skroz sam i zaboravila kada smo se
ovo slikale. Proslo leto....




OCIGLEDNO poncho time JOS UVEK TRAJE
Slike nisu reprezentativne, ali poncho jeste. Ovo je kupovni poncho od koleginice, divan,
topao, mekan...Jako mi se dopao kroj pa sam uradila PDF kroj/snit u 2 velicine-
S/M i L/XL. A ne bi bilo lose da se napravi i decija velicina.


Da li znate sta je sreca?

6 коментара:

  1. nego, ne odgovori ti meni na pitanje o šnitovima u prošlom postu?

    :)

    ОдговориИзбриши
  2. kako slatko!!! rock glazba mi je uvijek u srcu:) moji se u Splitu začudili kada je moj mali nećak odjednom počeo pjevati pjesme riblje čorbe, najviše zato što ga inače nikakve pjesme ne zanimaju, ali valjda sam ja to pjevušila .tetin utjecaj se osjeti<3

    Taj poncho je tako savršen!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepa majca Riblje Čorbe, ja obožavam njihove pesme baš iz perioda 80-ih! :) Anita Mei je upravo izašla u etar - novi 8. broj je prepun dobrih ideja i kreativnih umova, a među njima i naša Natašenjka! Ja se lično mnogo radujem što si baš ti ušla u ovaj magazin. Sve čestitke Ivani, i veliki poljubac za tebe! :* Jako lep post, zaboravih da napomenem; zabavan i raznovrstan, kao i uvek :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo za Ivanu i sve fanove 80-tih :)) I za tebe, naravno, s tvojim radovima i stalnim angažovanjem zasluženo si se našla kao gost magazina.. Propratiću sličice i tekst ;)
    Taj pončo deluje privlačno tako jednostavan.. ili mi se čini. Pravim prve korake u šivenju ovih dana i mnogo mi se sviđa ;)

    ОдговориИзбриши
  5. čestitam! anita mei je interesantan časopis, rado ga pročitam, a sad još radje!
    kod tebe noviteta, kao uvijek, nema odmora! :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments