Странице

субота, јул 30

ASIMETRIJA - OUTBOX



Zasto komplikovano kada moze jednostavno? Jednostavan model iz Burde, koji sam,
moram priznati, videla mnogo pre nego sto se u Burdi pojavio. To se vec desavalo nekoliko
puta, jer, verujem, i oni imaju citav tim koji radi za njih, prati i proucava sta je IN,
sta bi bilo dobro da se nadje  u njihovom magazinu, pa tako naidju na mnoge interesantne
jednostavne stvari (koje neki od nas vide i pre njih, desava se) i predloze ih u svom casopisu. Ok. 

Danas je tesko biti nov i originalan. I meni se desavalo da se necega setim, posle negde slucajno vidim da se to vec neko setio. Ipak, mirna mi je savest, jer za mene je to moja ideja.

I tako ja, ne znajuci sta cu sa ovim lepim, ali sintetickim materijalom, odlucih da sasijem
leprsavu jednostavnu suknju. Uglavnom za plazu. Oprostite na slikama, nije mi se izlazilo napolje da se vrtim po travici, a zelela sam da vidite kako izgleda.












Kao sto znate, asimetricno mi je omiljeno oduvek i ne mogu da odolim takvim
modelima, sto se da primetiti i iz gore prilozenog. Majicu sam slikala od koleginice,
i iako imam negde vrlo slican snit, nisam mogla da ne napravim i ovaj. Posle uspesnog
merenja (sreca pa uvek nosim metar sa sobom u torbi), napravila sam PDF snit i
nadam se da cu je uskoro sasiti. Velicina me S/M. Kada budem doterala sitnice
na PDF-u i kada sasijem majicu, PDF ce biti vas!








Kao sto sam obecala, posto redovno prelistavam stare Burde, nadjoh jos jedan
presladak i aktuelan model. Ovaj presladak model je iz Burde 1998/07.
Ko ima Burdu, super. Ko nema, ZNAJTE da imam PDF ove Burde, kao i sve
krojne listove. Uzivajte!





I, NAJSLADJE ZA KRAJ! Moja draga Milijana Dugmence Nikolic (klik za FB) me je
zamolila da uradim dizajn i pripremu za stampu navlaka za njene DIVNE haljine. I....ispale 
su divno! Zadovoljna sam.


Kako su ispale etikete (dizajn OUTBOX) mozete pogledatu u ovom postu.

Da li treba reklama za ovu vrednu i talentovanu zenu ili slike SAME govore?
S a v r s e n s t v o!


 



Uzivajte u letu!


1 коментар:

Lovely comments